12 Nisan 2010 Pazartesi

Hangi LYS Sınavlarına Girmem Gerekiyor ?


Yeni sınav sistemiyle birlikte sınava giren öğrenciler bölümlere göre hangi Lys sınavına gireceklerini aşağıdaki tablodan görebilirler (Hangi Bölüme Hangi Sınavlarla Girilecek ? yazımızı da mutlaka okuyunuz. )

Fen, mühendislik vb. bölümlere girmek isteyen adaylar :
1- Ygs
2- Matematik Sınavı ( Lys 1 )
3- Fen Bilimleri Sınavı ( Lys 2 )

Sosyal bilimler, edebiyat, vb. bölümlere girmek isteyen adaylar :

1- Ygs
2- Edebiyat-Coğrafya Sınavı ( Lys 3 )
3- Sosyal Bilimler Sınavı ( Lys 4 )

İktisat, işletme, vb. bölümlere girmek isteyen adaylar :

1- Ygs
2- Matematik Sınavı ( Lys 1 )
3- Edebiyat-Coğrafya Sınavı ( Lys 3 )

Yabancı Dil ile ilgili bölümlere girmek isteyen adaylar :

1- Ygs
2- Yabancı Dil Sınavı ( Lys 5 )

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger

Toplists

biber hapı - Toplist
Zirve100 Toplist

Eğitim ve Ögretim Sınava Hazırlık
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Toplist
Sınava Hazırlık Sınava Hazırlık Genç Toplist | Pr:4 Toplist | Site Ekle |  Toplist | Link Ekle | Hit Kazandıran Toplist Toplist


Site Ekle TurkeyRank.Com - Pagerank Servisi Zirvedekilerin Rehberi
Lys bilgileri öss 2010 lys sınavı lys rehberlik lys-lisansyerlestirmesinavi LYS 2010 Soruları ygs haber lys başvuru tarihleri lys 2010 konuları Soru Çözme Teknikleri lys Ygs rehberlik sınav giriş belgem gelmedi www.lys-lisansyerlestirmesinavi.blogspot.com nasıl ders çalışmalıyım össye nasıl çalışılmalı öss puanı ortaöğretim başarı puanı lys konu dağılımı lisansyerlestirmesinavi konu dağılımı lys çalışma rehberi lys rehberi lys matematik konuları ygs soru konuları [ Lys Soru Konuları ] - İndirmek için yandaki linki kullanın. lys uğurtv biber hapı ygs lys lys aobp lys soru konuları lys röportaj soru çözmek lys sınavı nezaman yapılacak lys cevap anahtarı hangi lys sınavlarına girmem gerekiyor lys destek [ Ygs Soru Konuları ] - İndirmek için yandaki linki kullanın. günde 100 soru YGS ve LYS Soru Konuları lys sınav tarihi lys soru dağılımı lysye nasıl çalışılmalı Çalışma Rehberi lys geometri konuları http://www.lys-lisansyerlestirmesinavi.blogspot.com/ ygsvarolmak lisansyerlestirmesinavi günde çözülmesi gereken soru sayısı toplist ders çalışma lys nasıl çalışılmalı lys başvuru tarihleri 2010 lys sınav tarihi 2010 lys müfredatı lys puan hesaplama üniversite taban puanları lys konu başlıkları test çözme teknikleri Lisans yerleştirme sınavı Ygs ve Lys'de AOBP Nasıl Olacak ? lys 2010 sınav tarihi soru çözme teknikleri Önceki Kayıtlar 11:14 lys haberleri yeni sınav sistemi lys 2010 http://lys-lisansyerlestirmesinavi.blogspot.com/ lys matematik konu başlıkları lys matematik geometri lys başvuru ücreti 2010 öss lys kayıt tarihi öss 2010 sınav tar lys başvuru tarihi

Etiketler

2010 lisans yerleştirme sınavı sonuçları 2010 lys sınav sonuçları 2010 Lys sonuçları 2010 lys soruları 2010 öss giriş belgem gelmedi 2010 öss yerleştirme sonuçları ders çalışma destek yardım dil lys dil puanı eşit ağırlık lys günde 100 soru günde çözülmesi gereken soru sayısı hangi lys sınavlarına girmem gerekiyor hangi sınava girmem gerekiyor internet yardım internetten lys puanı hesaplama kat sayı kat sayı nedir katsayı kararı katsayı kararı açıklandı katsayı meslek liseleri katsayı nedir katsayı tartışması son nokta Katsayıda son durum lisans yerleştirme sınavı nedir lisans yerleştirme sınavı puan hesaplama lisans yerleştirme sınavı soru sayıları lisans yerleştirme sınavı soru sayısı lisansyerlestirmesinavi lisansyerlestirmesinavi konu dağılımı lys 1 lys 2010 lys 2010 cevap anahtarı lys 2010 konuları lys 2010 puan hesaplama lys 2010 sınav tarihi lys 2010 sonuçları lys 3 lys aobp LYS Baraj Puanı lys başvuru tarihi lys başvuru tarihleri lys başvuru tarihleri 2010 lys başvuru ücreti lys çalışma rehberi lys destek lys detaylı anlatım lys geometri konuları lys giriş belgem gelmedi lys giriş belgesi lys haberleri lys kayıt tarihi lys konu başlıkları lys konu dağılımı lys matematik geometri lys matematik konu başlıkları lys matematik konuları lys müfredatı lys nasıl çalışılmalı lys nedir lys psikoloji lys puan hesaplama lys puan nasıl hesaplanır lys puan öğrenme lys puan türleri lys puanları lys puanmatik lys rehberi lys rehberlik lys rehberlik konuları lys sınav tarihi lys sınav tarihi 2010 lys sınavı lys sınavı nasıl yapılacak lys sınavı nezaman yapılacak lys sonuçları lys soru dağılımı lys soru konuları lys soru sayıları LYS Taban Puanı LYS Taban Puanları lys tercih nasıl yapılır lys tercih rebheri lys tercih uzmanı lys tercihleri lys yardım LYS yerleştirme Puanı lys zafer yayınları lys1 lys2 lys3 lys4 lys5 lys6 lysye nasıl çalışılmalı matematik yardım meslek liseleri mf puanı nasıl ders çalışmalıyım online destek online rehberlik ortaöğretim başarı puanı ortaöğretim başarı puanı hesaplama ortaöğretim başarı puanı kaldırıldı ortaöğretim başarı puanı kaldırıldımı ortaöğretim başaru puanı nedir ortaöğretim puanı öss 2010 sınav tar öss destek öss giriş belgem gelmedi öss puan hesaplama öss rehberlik öss sorunları öss uğur öss yardım öss yorum össye nasıl çalışılmalı ösym lys ösym puan türleri ösym sınav ösym sınav uygulamarı ösym sınav uygulamarı videosu ösym sonuç ösym video ösym yardım sayısal lys sınav giriş belgem gelmedi sınav giriş kartım gelmedi sınav heycanı sınav heycanı nasıl yenilir sınav heyecanı nasıl yenilir sınav nasıl yapılacak sınava nasıl girerim sitene puan hesaplama ekle soru çözme teknikleri soru çözmek sözel lys test çözme teknikleri tm puanı ts puanı üniversite sınavı puanları üniverste sınavı Yerleştirme puanı hesaplama yerleştirme puanı hesaplama sitesi yerleştirme puanı hesaplamak ygs 2010 ygs çalışma rehberi ygs destek ygs detaylı anlatım ygs haber ygs lys puan hesaplama ygs puan hesaplama Ygs rehberlik ygs soru konuları ygs tercihleri ygs yardım ygsvarolmak yorum yaz yök katsayı